Skip to the main content

Review article

MOTIVI KRUZ KOMPANIJA ZA MULTINACIONALNI RAST

Doris Peručić orcid id orcid.org/0000-0003-1329-2666


Full text: english doc 404 Kb

page 127-137

downloads: 1.132

cite


Abstract

Proces poslovnog povezivanja kruz kompanija prisutan je kroz povijest razvoja kruz industrije. Ekonomija veličine i potreba za širenjem na nova tržišta bili su između ostalog razlog spajanja i akvizicija kruz kompanija. Danas tri velike korporacije dominiraju na svjetskom tržištu pomorskih krstarenja. Njihov udjel iznosi 84,3% ukupne svjetske bruto tonaže i 83% ukupnog broja brodskih ležajeva. Kruz kompanije obogaćuju svoju ponudu novim i sve većim mega brodovima i inovacijama proizvoda te koriste globalnu poznatost korporacijskog imidža kako bi se proširile na međunarodna tržišta. U ovom radu se istražuje zašto kruz kompanije šire svoje poslovanje na međunarodna tržišta i kako upravljaju ponudom u cilju smanjenja troškova i rizika poslovanja.

Keywords

kruz kompanije; motivi; ekspanzija; ekonomija veličine; troškovi; marketing

Hrčak ID:

47324

URI

https://hrcak.srce.hr/47324

Publication date:

15.9.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.264 *