Skip to the main content

Review article

MODELI POSLOVNIH STRATEGIJA MEĐUNARODNE PAKETNE DISTRIBUCIJE

Jadranka Bendeković ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Tomislav Batarelo ; IN TIME d.o.o Zagreb


Full text: croatian pdf 230 Kb

page 79-98

downloads: 1.640

cite


Abstract

U suvremenom društvu postoji velika potreba za razmjenom informacija i roba. Međunarodna paketna distribucija se smatra najbržim i najpraktičnijim načinom za razmjenu i dostavu roba u globaliziranom svijetu. U radu se obrađuju tri modela poslovne
strategije međunarodne paketne distribucije: pozivni model, ugovorni model i kombinirani model. Osobine, prednosti i nedostaci su istaknuti za svaki model. Poseban naglasak je stavljen na upotrebljivost tih modela u različitim poslovnim situacijama koje se pojavljuju u zahtjevima za uslugama međunarodne paketne distribucije.

Keywords

globalizacija; poslovna strategija; paketna distribucija; pozivni model; ugovorni model; kombinirani model

Hrčak ID:

50655

URI

https://hrcak.srce.hr/50655

Publication date:

31.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 3.207 *