Skip to the main content

Review article

KRITERIJI ZA USPOSTAVU JAVNO-PRIVATNOG PARTNERSTVA U TURIZMU REPUBLIKE HRVATSKE TE IZBOR OPTIMALNOG MODELA PARTNERSTVA

Marko Perić orcid id orcid.org/0000-0002-2828-4709 ; Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i hotelijerstvu Opatija


Full text: english pdf 443 Kb

page 111-125

downloads: 1.666

cite


Abstract

Snažan prodor javno-privatnog partnerstva (JPP) u posljednjih dvadesetak godina u svijetu nije zaobišao ni turizam gdje se može izdvojiti mnoštvo oblika partnerstva kao i mnogobrojne realizirane projekte. Međutim, bez obzira što je turizam prepoznat kao snažan generator gospodarskih aktivnosti, Republika Hrvatska nema značajnijih iskustava u provedbi projekata javno-privatnog partnerstva u turizmu. Ovo ne znači da se partnerstvu smije pristupati nepromišljeno već u praksi valja primijeniti samo ona partnerstva koja slijede strogo definirane kriterije oba sektora. Cilj rada je ukratko analizirati pravni okvir javno-privatnog partnerstva te postaviti najznačajnije kriterije javnog i privatnog sektora za provedbu partnerstva u hrvatskom turizmu. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da je BOT model optimalan model partnerstva koji na najbolji način zadovoljava utvrđene kriterije. Konačno, kako bi predloženi model bio lakše provediv ,iznijeti su određeni prijedlozi i sugestije.

Keywords

kriteriji; javno-privatno partnerstvo (JPP); Hrvatska; turizam

Hrčak ID:

50668

URI

https://hrcak.srce.hr/50668

Publication date:

31.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 3.882 *