Skip to the main content

Original scientific paper

UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI

Ivan-Damir Anić
Sunčana Piri Rajh
Edo Rajh


Full text: croatian pdf 172 Kb

page 137-150

downloads: 3.507

cite


Abstract

Svrha je ovog rada utvrditi utjecaj sklonosti kvaliteti i cjenovne osjetljivosti na sklonost markama i lojalnost marki. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodom modeliranja strukturnih jednadžbi. Istraživanjem su potvrđene tri hipoteze. Rezultati istraživanja pokazuju da će potrošačeva sklonost markama biti to veća što je potrošač skloniji kvaliteti i što je manje cjenovno osjetljiv. Sklonost markama je pozitivno povezana s lojalnošću marki. Vodeći računa o relativnom utjecaju kvalitete i cijene na lojalnost marki, menadžeri mogu optimizirati svoje marketinške strategije i poboljšati uspješnost svojih poduzeća. Rezultati istraživanja mogu biti od koristi znanstvenicima, stručnjacima i menadžerima u području upravljanja markama.

Keywords

sklonost kvaliteti; cjenovna osjetljivost; sklonost markama; lojalnost marki

Hrčak ID:

52259

URI

https://hrcak.srce.hr/52259

Publication date:

20.4.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 7.065 *