Market-Tržište, Vol. 20 No. 1, 2008.
Preliminary communication
Društveni mediji: istraživanje američkih poduzeća iz skupine The INC. 500
Nora Ganim Barnes
; Sveučilište Massachusetts, Dartmouth, SAD
Eric Mattson
Mira Marušić
; Ekonomski fakultet-Zagreb
Abstract
Društveni mediji velik su izazov u komunikacijama i u svojim brojnim oblicima prihvaćeni su u široj populaciji. Vrlo su fleksibilni i prilagodljivi, a korisnici imaju mogućnost aktivnoga sudjelovanja u njihovome stvaranju i oblikovanju te na taj način predstavljaju živi javni forum. U ovom radu predstavljeno je istraživanje uloge društvenih medija u poslovnome svijetu, a na uzorku američkih poduzeća s najvećim stopama rasta, skupine The Inc.500. Istraživanje je usmjereno na pitanja o stupnju upoznatosti poduzeća s društvenim medijima, na njihovo korištenje za vlastite potrebe, stavove o važnosti i praćenju društvenih medija (radi dobivanja informacija o drugim sudionicima na tržištu). Rezultati istraživanja pokazuju velik interes anketiranih poduzeća za aktivno sudjelovanje u društvenim medijima i njihovo praćenje. Istraživanjem se otkrilo da su upoznatost s društvenim medijima, vrijednost koja im se pridaje i korištenje različitih oblika međusobno povezani. Može se zaključiti da su društveni mediji ušli u poduzeća Inc. 500. To su poduzeća koja shvaćaju da tržište svoje komunikacije prebacuje na internet i da se poslovni svijet tome mora priključiti. Ona nam nude pogled u poslovnu budućnost i kreću se u smjeru koji će drugi slijediti.
Keywords
upoznatost; korištenje; pridavanje važnosti; praćenje društvenih medija
Hrčak ID:
53054
URI
Publication date:
16.7.2008.
Visits: 2.651 *