Market-Tržište, Vol. 20 No. 2, 2008.
Preliminary communication
Imidž destinacije i ključni čimbenici percipirane atraktivnosti destinacije
Darko Prebežac
orcid.org/0000-0003-4856-4668
; Ekonomski fakultet-Zagreb
Josip Mikulić
orcid.org/0000-0001-7079-668X
; Ekonomski fakultet-Zagreb
Abstract
U ovoj eksplorativnoj studiji autori primjenjuju kombinaciju različitih pristupa u mjerenju imidža dviju iznimno atraktivnih turističkih destinacija: Havaja i Hrvatske. U istraživanju su korištena dva prigodna uzorka: imidž Havaja mjeren je među hrvatskim studentima poslovne ekonomije, a imidž Hrvatske među havajskim studentima turizma. Istraživanjem su obuhvaćeni funkcionalni i psihološki elementi imidža, i to na holističkoj razini te na razini atributa. Dodatno je primijenjena analiza važnosti i percepcije kako bi se ustanovilo u kojoj mjeri imidž analiziranih destinacija na razini atributa odgovara studentskoj percepciji optimalne destinacije. Konačno, autori koriste analizu pomoću matrice važnosti da bi istražili ključne čimbenike percipirane sveukupne atraktivnosti destinacije. Rezultati pružaju detaljan uvid u imidž Hrvatske i Havaja, te upućuju na nekoliko zanimljivih razlika među analiziranim uzorcima.
Keywords
imidž destinacije; percipirana atraktivnost destinacije; analiza važnosti i percepcije; matrica važnosti
Hrčak ID:
53067
URI
Publication date:
29.12.2008.
Visits: 5.013 *