Skip to the main content

Review article

Organiziranje međunarodnih sportskih događaja kao promotivni i ekonomski alat države

Božo Skoko orcid id orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Igor Vukasović ; Millenim promocija, agencija za tržišno komuniciranje


Full text: croatian pdf 257 Kb

page 211-230

downloads: 3.588

cite


Abstract

Rad pojašnjava ulogu imidža države u njezinim političkim i gospodarskim nastojanjima, a bavi se ulogom sporta u promociji i kreiranju imidža države. Analizirajući domaćinstva različitih svjetskih sportskih događaja, poput olimpijskih igara i nogometnih prvenstava, autori pokušavaju otkriti ekonomske i promotivne mogućnosti za gradove i države domaćine te utjecaj na države sudionice natjecanja. Posebnu važnost pridaju globalnim medijima, koji imaju ulogu “stvaranja” događaja, ali i prenošenja slika i dojmova o zemlji domaćinu. Zaključuju kako ipak ključnu ulogu imaju organizatori, o čijoj kreativnosti i sposobnosti uvelike ovisi u kojoj će mjeri organiziranje važnog sportskog događaja pridonijeti promotivnom i ekonomskom uspjehu njihove države, jer su popratna događanja podjednako važna kao i samo natjecanje.

Keywords

sport; promocija; upravljanje markom; država; olimpijske igre; prvenstvo

Hrčak ID:

53070

URI

https://hrcak.srce.hr/53070

Publication date:

29.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 6.445 *