Market-Tržište, Vol. 20 No. 2, 2008.
Review article
Organiziranje međunarodnih sportskih događaja kao promotivni i ekonomski alat države
Božo Skoko
orcid.org/0000-0002-4028-7128
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Igor Vukasović
; Millenim promocija, agencija za tržišno komuniciranje
Abstract
Rad pojašnjava ulogu imidža države u njezinim političkim i gospodarskim nastojanjima, a bavi se ulogom sporta u promociji i kreiranju imidža države. Analizirajući domaćinstva različitih svjetskih sportskih događaja, poput olimpijskih igara i nogometnih prvenstava, autori pokušavaju otkriti ekonomske i promotivne mogućnosti za gradove i države domaćine te utjecaj na države sudionice natjecanja. Posebnu važnost pridaju globalnim medijima, koji imaju ulogu “stvaranja” događaja, ali i prenošenja slika i dojmova o zemlji domaćinu. Zaključuju kako ipak ključnu ulogu imaju organizatori, o čijoj kreativnosti i sposobnosti uvelike ovisi u kojoj će mjeri organiziranje važnog sportskog događaja pridonijeti promotivnom i ekonomskom uspjehu njihove države, jer su popratna događanja podjednako važna kao i samo natjecanje.
Keywords
sport; promocija; upravljanje markom; država; olimpijske igre; prvenstvo
Hrčak ID:
53070
URI
Publication date:
29.12.2008.
Visits: 6.445 *