Skip to the main content

Review article

UDŽBENIK ZA STUDENTE TEHNIKE U BOLONJSKOM STUDIJSKOM PROCESU

Jože Stropnik ; Faculty of Engineering, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia


Full text: croatian pdf 223 Kb

page 139-142

downloads: 505

cite


Abstract

Bolonjski studijski proces trebao bi donijeti promjene u organizaciji studija, načinu rada sa studentima, poboljšati kvalitetu studija i znanja studenata, skratiti trajanje studija i povećati uspješnost studija. U ostvarivanju postavljenih ciljeva važnu ulogu između ostalog ima i udžbenik. Postavlja se pitanje kakav bi trebao biti udžbenik za studente tehnike kako bi vodio i usmjeravao studente u svijet znanosti i struke, svijet spoznaje, razmišljanja i zaključivanja, kako bi osiguravao njihov duhovni razvoj i intelektualni rast, te ih osposobljavao za samostalni rad. Pred autorom udžbenika vrlo je zahtjevan i odgovoran zadatak na koji način izabrati sadržaj, kako metodički i didaktički oblikovati udžbenik, kako uključiti nove medije prijenosa znanja te usmjeravati korisnika na te izvore znanja, kako osigurati raznovrsne aktivnosti (misaone, senzoričke, produktivne, reproduktivne, itd.), kako pomoći studentu da usvoji nova znanja. U ovom prilogu prikazana su razmišljanja na koji način udovoljiti opisanim zahtjevima u udžbeniku koji je namijenjen studentima tehnike.

Keywords

udžbenik; bolonjski proces; tehnika; didaktika; metodologija

Hrčak ID:

55853

URI

https://hrcak.srce.hr/55853

Publication date:

30.6.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 1.177 *