Conference paper
ŠKOLSKA KNJIŽNICA U NOVOM TISUĆLJEĆU
MIRA ZOVKO
Abstract
Nove usluge školske knjižnice u novom tisućljeću oslanjaju se u većem dijelu na tradicionalne, a njihova se realizacija omogućuje ponajprije automatizacijom knjižničnoga poslovanja. Korisničke potrebe u potpunosti uvjetuju nove usluge koje u trajnom odgojno-obrazovnom procesu trebaju osigurati pristup svim relevantnim
informacijama, pobuditi i omogućiti stručno-istraživački rad za učenike i učitelje, nastavnike i stručne suradnike.
Knjižničar je sudionik informacijskog društva pa se od njega traži vrsno poznavanje najrazličitijih izvora i sve veće tehničko i računalno znanje jer je njemu namijenjeno ključno mjesto u školskoj knjižnici u novom tisućljeću. Već se godinama Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa brine kako bi školske knjižnice postale integralni dio odgojno-obrazovnog procesa, a samim time i središnji dio knjižničnog sustava te je i u zakonskim aktima ugrađeno da svaka školska ustanova ima knjižnicu, da je djelatnost knjižnice sastavni dio obrazovnog procesa u kojem se stručnoknjižnična
djelatnost obavlja u manjem opsegu ili uobičajeno i služi za ostvarivanje obrazovnog procesa.
Keywords
Školska knjižnica; školski knjižničar; učenik; zakon; standard
Hrčak ID:
57597
URI
Publication date:
19.12.2009.
Visits: 5.832 *