Skip to the main content

Original scientific paper

ULOGA GLAZBENIH SPOSOBNOSTI U GLAZBENOM OBRAZOVANJU UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA

Lidija Nikolić ; Faculty of Teacher Education, University of J. J. Strossmayer in Osijek
Gordana Ercegovac-Jagnjić ; Faculty of Teacher Education, University of J. J. Strossmayer in Osijek


Full text: croatian pdf 931 Kb

page 22-33

downloads: 2.623

cite

Full text: english pdf 928 Kb

page 101-112

downloads: 624

cite


Abstract

Glazbena obrazovanost i vještina glazbene komunikacije učitelja uvjetuju uspješnost svakodnevne odgojno-obrazovne nastavne prakse, odnosno, glazbena komunikacija učitelja rezultanta je sinergijskog djelovanja više čimbenika: temeljne glazbene pismenosti, razvijenosti glazbenih sposobnosti i vještina te stupnjem njegove muzikalnosti. Kakav je glazbeni habitus učitelja poželjan i društveno prihvatljiv? Postoji li mogućnost njegovog (pre)oblikovanja u postojećem sustavu obrazovanja učitelja? Da bismo mogli odgovoriti na to pitanje, pošli smo od glazbenih sposobnosti studenata i praćenja njihovog daljeg razvoja. U tu svrhu provedeno je istraživanje koje je obuhvatilo studente Učiteljskog studija u Osijeku.

Keywords

glazbene sposobnosti; ispitivanje; praktična glazbena nastava; pjevanje

Hrčak ID:

61530

URI

https://hrcak.srce.hr/61530

Publication date:

16.6.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 4.979 *