Professional paper
VIŠESTRUKE INTELIGENCIJE U NASTAVI
Mirjana Posavec
orcid.org/0000-0003-4816-5747
; Osnovna škola Ivana Rangera, Kamenica, Hrvatska
Abstract
Što je inteligencija? Kako je izmjeriti? Od tradicionalnih teorija, u novije se vrijeme, izdvaja teorija višestrukih inteligencija. Howard Gardner je uvjerenja kako naša kultura inteligenciju definira preusko, jer inteligencija je složen skup sposobnosti izvan onoga što se mjeri kroz tradicionalne testove inteligencije pa stoga zahtijeva da i nastavnici budu otvoreni novim načinima razmišljanja i učenja. Čini se kako je suvremenoj školi potreban raznolik pristup koji će nuditi pluralizam ideja i nastavnih strategija koje će učenike voditi prema
višim razinama razumijevanja i kompetencija.
Keywords
višestruke inteligencije; Gardner; sposobnost rješavanja problema; individualizacija nastave; nastavne strategije; vrste procjenjivanja
Hrčak ID:
63278
URI
Publication date:
6.12.2010.
Visits: 18.634 *