Skip to the main content

Professional paper

VIŠESTRUKE INTELIGENCIJE U NASTAVI

Mirjana Posavec orcid id orcid.org/0000-0003-4816-5747 ; Osnovna škola Ivana Rangera, Kamenica, Hrvatska


Full text: croatian pdf 227 Kb

page 55-64

downloads: 14.564

cite


Abstract

Što je inteligencija? Kako je izmjeriti? Od tradicionalnih teorija, u novije se vrijeme, izdvaja teorija višestrukih inteligencija. Howard Gardner je uvjerenja kako naša kultura inteligenciju definira preusko, jer inteligencija je složen skup sposobnosti izvan onoga što se mjeri kroz tradicionalne testove inteligencije pa stoga zahtijeva da i nastavnici budu otvoreni novim načinima razmišljanja i učenja. Čini se kako je suvremenoj školi potreban raznolik pristup koji će nuditi pluralizam ideja i nastavnih strategija koje će učenike voditi prema
višim razinama razumijevanja i kompetencija.

Keywords

višestruke inteligencije; Gardner; sposobnost rješavanja problema; individualizacija nastave; nastavne strategije; vrste procjenjivanja

Hrčak ID:

63278

URI

https://hrcak.srce.hr/63278

Publication date:

6.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 17.558 *