Skip to the main content

Professional paper

DAROVITI UČENICI

Ljiljana Vranjković ; OŠ Josipa Lovretića, Otok, Hrvatska


Full text: croatian pdf 201 Kb

page 253-258

downloads: 7.456

cite


Abstract

Prepoznavanje različitih oblika nadarenosti i talenata kod djece i usmjeravanje njihovih sposobnosti veliki je izazov za mnoge roditelje i učitelje. Jedna od velikih pogrešaka koju rade osnovne škole jest podjela učenika na darovite i nedarovite, na dobre i loše. Djeca
se razvijaju različitim brzinama u različitim sposobnostima. Podjelom na darovite i nedarovite frustriramo djecu koja su u procesu razvoja i kočimo taj razvoj. Početni neuspjeh mora biti izazov za novi pokušaj. Djeca gledaju na okolinu pretežito crno-bijelo. Ako ih
društvo podijeli na uspješne i neuspješne, ona svrstana među neuspješne obeshrabruju se, identificiraju s neuspjehom i premda žele biti bolja, prestanu vjerovati da to mogu i počnu se ponašati prema osobitostima brzopletog svrstavanja.

Keywords

darovitost; stvaralaštvo (kreativnost); fleksibilnost; fluentnost; elaboracija; osjetljivost za probleme

Hrčak ID:

63364

URI

https://hrcak.srce.hr/63364

Publication date:

6.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 12.195 *