Skip to the main content

Professional paper

POTICANJE KREATIVNOSTI U KOMBINIRANOM RAZREDNOM ODJELU

Đurđica Petrović ; OŠ Šećerana, PŠ Baranjsko Petrovo Selo, Hrvatska


Full text: croatian pdf 265 Kb

page 1-281

downloads: 7.375

cite


Abstract

Cilj rad bio je osvrnuti se na rad u kombiniranim razrednim odjelima. Tekst razmatra organizaciju rada u takvim odjelima sa svim svojim specifičnostima. Dotaknula sam se nekih metodičko-didaktičkih rješenja u nastavi s kombiniranim odjelima te pitanja uređenja i opremanja učionica. Poseban naglasak stavila sam na samostalni rad učenika, planiranje i provođenje nastavnih aktivnostima u kombiniranom odjelu. Dobar odabir strategija poučavanja u ovakvim uvjetima rada s učenicima, preduvjet je poticanju kreativnosti u nastavi. Važna zadaća učiteljice/učitelja, upravo je, i razvoj, i poticanje kreativnosti različitim tehnikama za poticanje kreativnosti. Djelovanje učitelja treba biti u funkciji razvoja i oslobađanja kreativnog potencijala učenika. Rad bi trebao biti poziv sadašnjim i budućim učiteljicama/učiteljima da pokušaju na jedan drugačiji način promišljati o nastavnom procesu primjenjujući nove kreativne načine poučavanja. Na primjeru iz pedagoške prakse pokazala sam da kreativna nastava u kombiniranim razrednim odjelima može zadovoljiti razvojne i sve druge potrebe učenika u razrednoj nastavi.

Keywords

kombinirani razredni odjel; samostalan rad; strategije poučavanja; kreativnost u nastavi; poticanje kreativnosti

Hrčak ID:

63366

URI

https://hrcak.srce.hr/63366

Publication date:

6.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 9.924 *