Skip to the main content

Professional paper

IZAZOVI MENTORSTVA: Poticanje refleksivnog mišljenja studenata - budućih učitelja

Mojca Jurišević


Full text: croatian pdf 80 Kb

page 79-85

downloads: 959

cite


Abstract

Kao asistentica za pedagošku psihologiju na Pedagoškom fakultetu u
Ljubljani svake godine pratim redovitu pedagošku praksu približno stotine studenata druge godine razredne nastave. Vodim pripreme studenata za pedagošku praksu, razgovaram s njima o događajima (i problemima) tijekom prakse i čitam njihove dnevnike praćenja nastave, a na kraju zajedno sa studentima analiziram i evaluiram cjeloviti proces prakse. Također surađujem s učiteljima mentorima u školama (konzultacije, hospitacije, seminar za učitelje mentore). Ovim člankom želim podijeliti razmišljanja s učiteljima mentorima o
važnosti poticanja strukovne refleksije studenata – budućih učitelja. Bavit ću se pitanjima zašto i kako se pomoću refleksivnog mišljenja može postići viši stupanj profesionalnosti u (budućem) učiteljskom zanimanju.

Keywords

Nastava; refleksija

Hrčak ID:

6274

URI

https://hrcak.srce.hr/6274

Publication date:

16.1.2004.

Article data in other languages: english

Visits: 2.017 *