Informatologia, Vol. 43 No. 4, 2010.
Original scientific paper
ANALIZA KVALITETE WEB STRANICA HOTELA S 5 ZVJEZDICA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Vlado Galičić
; Faculty of Tourism and Hospitality Management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Mislav Šimunić
; Faculty of Tourism and Hospitality Management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Abstract
Marketinška prezentacija cjelokupne ponude putem interneta, postaje sve značajniji faktor uspješnog poslovanja svakog hotela kao poslovnog sustava. Predstavnici ugostiteljsko-turističke potražnje sve češće i u sve većoj mjeri, do relevatnih informacija o ponudi dolaze putem interneta kao suvremenog mas medija. U radu se analizira kvaliteta web Site-ova svih hotela u Republici Hrvatskoj koji su razvrstani u prvu kategoriju, što podrazumijeva njihovo pravo za isticanjem pet zvjezdica. Opredjeljenje za ovakav uzorak ima za cilj ukazati kako hoteli, koji su u najvišoj kategoriji razvijaju svoj prezentacijski model na internetu. Hipoteza u radu glasi: najbolji hoteli imaju najbolje definirane sadržaje na web stranicama. Istraživanje ima zadaću utvrditi eventualna odstupanja stvarnog sadržaja web site-ova s definiranim odrednicama Multimedijskog informacijskog modela (Multy Medial Information Model), kojeg su autori postavili kao idealan i za kojeg smatraju da može stvoriti pretpostavke većeg poslovnog uspjeha na turističkom tržištu. U skladu sa rezultatima analize, pokušat će se predložiti mjere za unapređenje postojećeg stanja internetske prezentacije najboljih hotela i pojedinih segmenata njihovog cjelovitog proizvoda.
Keywords
Internet; web stranica; hotel; hotelski proizvod; marketing
Hrčak ID:
63965
URI
Publication date:
30.12.2010.
Visits: 5.253 *