Informatologia, Vol. 44 No. 1, 2011.
Professional paper
E-OBRAZOVANJE – SLUČAJ BOSNE I HERCEGOVINE
Jelena Brkić
; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Mirela Mabić
orcid.org/0000-0002-1529-7797
; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Abstract
Obrazovanje = za ljude neizostavan i trajan proces stjecanja novih i produbljivanja postojećih znanja i vještina, te mu je nužno posvetiti što veću pažnju kroz različite vidove obogaćivanja, te činjenja zanimljivijim i intrigantnijim. Brz razvoj informacijsko komunikacijskih tehnologije značajno je utjecao na sve sfere ljudskog rada i djelovanja, a sukladno tome i na obrazovanje. Otvorile su nove mogućnosti unaprjeđenja postojećih procesa te razvoja novih kanala distribucije znanja. Iako su vlade razvijenih zemalja širom svijeta svjesne važnosti uvođenja informacijsko komunikacijskih tehnologija u obrazovanje, vlade zemalja u razvoju, kakva je i Bosna i Hercegovina, više pažnje posvećuju temeljnim (ključnim) ekonomskim pitanjima i još uvijek ne podupiru modernizaciju obrazovanja. Sve inicijative za to se svode na pojedinačne napore i samostalne (izolirane) projekte. Jedan od rijetkih projekata na nacionalnoj razini (na razini države) je trogodišnji projekt potpomognut od strane Japanske vlade. U radu će biti prikazano trenutno stanje e-obrazovanja u BIH, sadržaj (lekcije) spomenutog projekta te rezultati koje je isti polučio.
Keywords
obrazovanje; e-učenje; tranzicijska zemlja; projekt ICT obrazovanja
Hrčak ID:
66901
URI
Publication date:
29.3.2011.
Visits: 3.360 *