Stručni rad
Integracija mejnih in lažje umsko manj razvitih učencov v osnovne šole
T. Sitar-Žerdin
Puni tekst: slovenski pdf 2.461 Kb
str. 269-274
preuzimanja: 230
citiraj
APA 6th Edition
Sitar-Žerdin, T. (1982). Integracija mejnih in lažje umsko manj razvitih učencov v osnovne šole. Defektologija, 18 (1-2), 269-274. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108057
MLA 8th Edition
Sitar-Žerdin, T.. "Integracija mejnih in lažje umsko manj razvitih učencov v osnovne šole." Defektologija, vol. 18, br. 1-2, 1982, str. 269-274. https://hrcak.srce.hr/108057. Citirano 23.12.2024.
Chicago 17th Edition
Sitar-Žerdin, T.. "Integracija mejnih in lažje umsko manj razvitih učencov v osnovne šole." Defektologija 18, br. 1-2 (1982): 269-274. https://hrcak.srce.hr/108057
Harvard
Sitar-Žerdin, T. (1982). 'Integracija mejnih in lažje umsko manj razvitih učencov v osnovne šole', Defektologija, 18(1-2), str. 269-274. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108057 (Datum pristupa: 23.12.2024.)
Vancouver
Sitar-Žerdin T. Integracija mejnih in lažje umsko manj razvitih učencov v osnovne šole. Defektologija [Internet]. 1982 [pristupljeno 23.12.2024.];18(1-2):269-274. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108057
IEEE
T. Sitar-Žerdin, "Integracija mejnih in lažje umsko manj razvitih učencov v osnovne šole", Defektologija, vol.18, br. 1-2, str. 269-274, 1982. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108057. [Citirano: 23.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
108057
URI
https://hrcak.srce.hr/108057
Datum izdavanja:
13.12.1982.
Posjeta: 779
*