Stručni rad
Odrasli učenici hrvatskoga jezika i komunikacijski pristup
Antun Pavlin
Sažetak
Pojavile su se nove društvene okolnosti koje značajno utječu na učenje hrvatskoga jezika kao stranoga, odnosno drugog jezika: već započeti ulazak Hrvatske u europske integracije te nastavak procesa kasnijim članstvom u Europskoj uniji, što znači slobodniji protok ljudi i otvaranje tržišta. Samim time povećava se zanimanje za hrvatski jezik različitih profesionalnih, dobnih i društvenih skupina. Ta će činjenica nužno potaknuti drugačiji pristup jeziku, kulturi te svemu onome što učenje hrvatskoga jezika kao stranoga obuhvaća. U članku se opisuje komunikacijski pristup poučavanju odraslih koji još nije prihvaćen u svim ustanovama na kojima se poučava hrvatski.
Ključne riječi
tradicionalni pristup poučavanju hrvatskoga; komunikacijski pristup poučavanju hrvatskoga
Hrčak ID:
10876
URI
Datum izdavanja:
30.9.2006.
Posjeta: 3.263 *