Izvorni znanstveni članak
UTJECAJ SOCIODEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA NA POTROŠAČKI ANIMOZITET U REPUBLICI HRVATSKOJ
Matea Matić
orcid.org/0000-0003-2788-2472
; Sveučilište u Dubrovniku
Sažetak
Cilj ovog rada je utvrditi povezanost demografskih obilježja ispitanika i tendencije potrošačkog animoziteta na području Republike Hrvatske. Osim demografskih obilježja u radu će se utvrditi i povezanost religije kao jedne od značajnih socio-psiholoških obilježja i tendencije potrošačkog animoziteta. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku od 1000 ispitanika na području Republike Hrvatske. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodama faktorske analize i analizom varijance (ANOVA). U rezultatima istraživanja, očekivane povezanosti između demografskih obilježja i tendencije potrošačkog animoziteta nisu u potpunosti potvrđene, odnosno razlike između srednjih vrijednosti statistički su značajne jedino za varijable obrazovanje i prihodi. Isto tako, analiza varijance upozorila je na postojanje značajne razlike u tendenciji potrošačkog animoziteta s obzirom na religioznost ispitanika.
Ključne riječi
potrošački animozitet; demografska obilježja; socio-psihološka obilježja; Hrvatska
Hrčak ID:
112604
URI
Datum izdavanja:
27.12.2013.
Posjeta: 2.302 *