Stručni rad
Promocija igara na sreću
Bernardica Miličević
; Fakultet društvenih znanosti dr. Milana Brkića, Međugorje, BiH
Sažetak
Danas čovjek može okušati svoju sreću na svakom koraku, od trgovačkih centara do interneta. Ljudi se putem promocije potiču na rizično ponašanje uz poruku da sreća „čeka iza ugla“. Promocija kao instrument marketing miksa jedan je od najvažnijih vidova procesa komuniciranja poduzeća sa stvarnim potencijalnim kupcima. Njezin zadatak je da informira, uvjerava i podsjeća potrošače da reagiraju na ponudu proizvoda ili usluga. Igraju se i klade maloljetnici, studenti, žene, muškarci, stariji ljudi pa i oni koji to nikada nisu činili. Laka dostupnost i raznolikost načina kojima se djeca i mladi izlažu riziku toga vida zabave stvara sve više onih koji su kandidati za buduće ovisnike. Put prema opsesivnom igranju obično je pokrenut prvim ozbiljnim dobitkom. Igre na sreću, same po sebi, nisu društvena devijacija; društvenom devijacijom postaju u trenutku kada prestanu biti igre te postaju stalni način ponašanja.
Ključne riječi
promocija; igre na sreću; zabava; maloljetnici; ovisnost
Hrčak ID:
113507
URI
Datum izdavanja:
20.12.2013.
Posjeta: 2.559 *