Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Ničeansko novinarstvo

Sead Alić orcid id orcid.org/0000-0001-6189-9142 ; Sveučilište Sjever, Koprivnica


Puni tekst: hrvatski pdf 257 Kb

str. 792-804

preuzimanja: 552

citiraj


Sažetak

Nietzsche stoji između svećeničkog i viteškog, između konformizma i autentičnosti, između mase u kojoj se utapa istina i inicijativa i pojedinca spremnog postaviti otvoreno i pitanja koja mogu sve staviti u pitanje. Ako je izvor suvremenih stranputica medijskog posredovanja u robovskom podčinjavanju interesima korporacija, dakle u robovskom moralu, onda je Nietzsche ukazao na bolnu točku našeg vremena određenog sustavima medijskog posredovanja. Ovaj rad propituje aktualnu svjetsku i hrvatsku medijsku situaciju kroz prizmu Nietzscheove kritike morala. Cilj rada je pokušati otvoriti misaoni prostor za razumijevanje potrebe promjena u moralnim, poslovnim, ljudskim karakteristikama ljudi koji se bave poslom medijskog posredovanja. Riječju, je li moguće ničeansko novinarstvo?

Ključne riječi

Nietzsche; novinarstvo; javnost; moral; ljubav; mržnja

Hrčak ID:

127209

URI

https://hrcak.srce.hr/127209

Datum izdavanja:

15.9.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.672 *