Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Pregovaračke vještine poduzetnika u odnosima s javnošću

Vladimir Villach Čeliković ; INGRA d.d., Zagreb, Hrvatska
Igor Čizmadija ; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje „Nikola Šubić Zrinski“, Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 239 Kb

str. 273-280

preuzimanja: 2.452

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 239 Kb

str. 273-280

preuzimanja: 563

citiraj


Sažetak

Moglo bi se reći kako su pregovori svakodnevna, ali ne i obična ljudska aktivnost. Ako se razgovor između dvije osobe počne kretati u smjeru pokušaja da prva osoba zadovolji svoje potrebe, koristeći se drugom osobom na razuman način, možemo zaključiti da su pregovori već započeli. Iako se u stvarnosti često susrećemo sa spontanim pregovaranjem, što u svakodnevnom životu, što u odnosima s javnošću, pregovarati treba organizirano, planski, svjesno i uvažavajući prirodu ciljane javnosti. Svrha je ovog rada na sustavan način osvijestiti poduzetnike i menadžere o nužnosti poznavanja umijeća pregovaranja i pregovaračkih taktika kao bitne karakteristike svih onih koji primarno žele komunicirati s javnošću, dakle, onih koji znaju upravljati procesom uspostavljanja i održavanja zajedničkih načela komunikacije, razumijevanja, prihvaćanja i suradnje između organizacije i njezine javnosti.

Ključne riječi

pregovaračke vještine; pregovaračke taktike; odnosi s javnošću

Hrčak ID:

130202

URI

https://hrcak.srce.hr/130202

Datum izdavanja:

1.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.345 *