Učenje za poduzetništvo, Vol. 2 No. 1, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Pregovaračke vještine poduzetnika u odnosima s javnošću
Vladimir Villach Čeliković
; INGRA d.d., Zagreb, Hrvatska
Igor Čizmadija
; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje „Nikola Šubić Zrinski“, Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Moglo bi se reći kako su pregovori svakodnevna, ali ne i obična ljudska aktivnost. Ako se razgovor između dvije osobe počne kretati u smjeru pokušaja da prva osoba zadovolji svoje potrebe, koristeći se drugom osobom na razuman način, možemo zaključiti da su pregovori već započeli. Iako se u stvarnosti često susrećemo sa spontanim pregovaranjem, što u svakodnevnom životu, što u odnosima s javnošću, pregovarati treba organizirano, planski, svjesno i uvažavajući prirodu ciljane javnosti. Svrha je ovog rada na sustavan način osvijestiti poduzetnike i menadžere o nužnosti poznavanja umijeća pregovaranja i pregovaračkih taktika kao bitne karakteristike svih onih koji primarno žele komunicirati s javnošću, dakle, onih koji znaju upravljati procesom uspostavljanja i održavanja zajedničkih načela komunikacije, razumijevanja, prihvaćanja i suradnje između organizacije i njezine javnosti.
Ključne riječi
pregovaračke vještine; pregovaračke taktike; odnosi s javnošću
Hrčak ID:
130202
URI
Datum izdavanja:
1.6.2012.
Posjeta: 4.345 *