Stručni rad
Informacijska pismenost u svijetu i Hrvatskoj – rad školskoga knjižničara u osnovnoj školi
Andreja Zubac
orcid.org/0000-0002-1866-0467
; Učiteljski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Anita Tufekčić
; Osnovna škola “Antun i Stjepan Radić”, Gunja, Hrvatska
Sažetak
Cilj je rada dati pregled rada školskoga knjižničara u osnovnoj školi i istaknuti njegov doprinos u razvoju hrvatskoga primarnoga odgojno-obrazovnog sustava na temelju zakonskih i podzakonskih akata, smjernica i manifesta, Nastavnoga plana i programa za osnovnu školu i dr. Provođenjem informacijske pismenosti u osnovnim školama obuhvaćena su i temeljna dječja prava i obveze. Zadaća je stručnoga suradnika – knjižničara u osnovnoj školi pripremiti učenike za daljnje životno učenje, stvoriti od njih čitatelja koji će razumjeti važnost književnoga djela i jezičnih različitosti, važnost komunikacijskih tiskanih i digitalnih medija: knjige (elektroničke knjige), časopisa (elektroničkih časopisa), fotografija, stripova, zvučnih zapisa, AV-građe, mreže iz svih predmeta te važnost interkulturalnosti i multikulturalnosti u domaćem okruženju.
Ključne riječi
pismenost; informacijska pismenost; knjižnica; obrazovni sustav; stručni suradnik – knjižničar
Hrčak ID:
142320
URI
Datum izdavanja:
24.5.2015.
Posjeta: 4.318 *