Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Razumijevanje i čitateljska kompetencija

Ana Ćavar ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 89 Kb

str. 111-119

preuzimanja: 720

citiraj


Sažetak

Odgovarajuće razvijena vještina čitanja jedan je od temeljenih ciljeva suvremenih obrazovnih sustava. Polazišta u institucionalnom razvoju čitateljske kompetencije oblikuju se imajući u vidu danas prihvaćen opis razumijevanja u čitanju. U radu se stoga donosi pregled određenjâ čitanja, odnosno važnijih aspekata u razumijevanju u čitanju. Cilj je rada, prvo, oblikovati pregled određenjâ čitanja i, drugo, opisom razumijevanja u čitanju pojasniti neka od polazišta koja se u suvremenim praksama poučavanja primjenjuju u razvoju čitateljske kompetencije.

Ključne riječi

čitanje; razumijevanje; razvoj čitateljske kompetencije; strategije čitanja

Hrčak ID:

174525

URI

https://hrcak.srce.hr/174525

Datum izdavanja:

29.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.470 *