Prethodno priopćenje
Načini učenja matematike u razrednoj nastavi
Irena Mišurac
orcid.org/0000-0002-7197-1782
; Filozofski fakultet u Splitu, Split, Hrvatska
Ivona Bašić
Sažetak
Matematika u današnjem svijetu ima važnu i nezamjenjivu ulogu. Unatoč njezinoj važnosti, rezultati učenika često nisu na zadovoljavajućoj razini. Kako bismo otkrili uzrok tomu, proučavaju se načini na koje djeca uče matematiku. Za razumijevanje važnosti načina učenja potrebno je poznavanje procesa učenja kod učenika te izvora podataka kojima se učenik pri učenju koristi. U radu se primjenjivao Bandler-Grinderov model koji učenike svrstava u tri kategorije: vizualni, auditivni i tjelesni način. Uz to, predvidjeli smo i četvrtu kategoriju, mješoviti način, za učenike koji ne pokazuju izraženo pripadanje jednoj od triju spomenutih kategorija. Provedeno je istraživanje na uzorku 150 učenika trećih i četvrtih razreda u kojem su učenici prema rezultatima anketnoga listića svrstani u jednu od četiriju kategorija. Pokazalo se da prevladava vizualni način učenja, pogotovo u djevojčica.
Ključne riječi
nastava matematike; način učenja; vizualni; auditivni; tjelesni; mješoviti
Hrčak ID:
177993
URI
Datum izdavanja:
16.6.2016.
Posjeta: 3.430 *