Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Obrazovanje ravnatelja – procjene ravnatelja o optimalnom obrazovnom programu

Ana Marija Rogić orcid id orcid.org/0009-0002-6961-5399 ; Odjel za pedagogiju, Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 349 Kb

str. 254-254

preuzimanja: 888

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 349 Kb

str. 239-254

preuzimanja: 435

citiraj


Sažetak

U suvremenim obrazovnim sustavima inicijalnom obrazovanju pripisuje se značaj polazišta za budući trajni profesionalni razvoj i cjelovit pristup učenju tijekom života. To je jedini način kako postići unapređenje odgojno-obrazovnog procesa s obzirom na konstantne i ubrzane društvene promjene. Temeljem toga rad predstavlja izvadak rezultata proizišlih iz projekta Ravnatelj: profesija i kvalifikacija, a ne funkcija. Prikazana kvalitativna analiza ima za cilj ispitati ravnateljske procjene o optimalnom obliku, trajanju i kontinuitetu obrazovnog programa. Za buduće ravnatelje on predstavlja početni korak ulaska u ravnateljsku profesiju, a postojećim ravnateljima pruža učinkovitu nadogradnju na već stečene kompetencije i iskustvo. U provedenom istraživanju ravnatelji odgovaraju na otvorena pitanja usmjerena na oblike obrazovanja i vremensku organizaciju obrazovnog programa. Dobiveni odgovori mogu predstavljati smjernice prilikom osmišljavanja istog te ukazuju na osviještenost i potrebu za profesionalizacijom ravnateljskog zanimanja.

Ključne riječi

institucionalno obrazovanje ravnatelja; kvalitativna analiza; sveučilišni program

Hrčak ID:

187033

URI

https://hrcak.srce.hr/187033

Datum izdavanja:

30.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.584 *