Agroeconomia Croatica, Vol. 7 No. 1, 2017.
Prethodno priopćenje
Prva eko tržnica u Hrvatskoj – zadovoljstvo proizvođača i kupaca
Dorian Siljan
; Premanturska 192, Pula
Marija Cerjak
orcid.org/0000-0003-0696-4364
; Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet, Svetošimunska 25, Zagreb
Sažetak
Za daljnji razvoj tržišta ekoloških proizvoda važna je učinkovita distribucija, odnosno važno je prilagoditi prodajne kanale rastućem trendu u proizvodnji i potražnji za ekološkom hranom. Jedan od novijih oblika izravne prodaje eko proizvoda na domaćem tržištu je eko tržnica. Prva samostalna eko tržnica kod nas, eko tržnica Šijana u Puli, je počela s radom u srpnju 2013. U ovom radu su prikazani rezultati istraživanja provedenog s proizvođačima ekološke hrane koji prodaju na eko tržnici Šijana, kao i s kupcima na toj tržnici. I proizvođači i kupci su vrlo zadovoljni eko tržnicom te su preporučili poboljšanje ponude, daljnje uređenje tržnice i uvođenje novih sadržaja na tržnici.
Ključne riječi
eko tržnica; zadovoljstvo; intervju; anketa
Hrčak ID:
190556
URI
Datum izdavanja:
15.12.2017.
Posjeta: 1.972 *