Prethodno priopćenje
Korištenje Angoff metode za određivanje praga prolaza na provjerama znanja iz Poslovne informatike u edukaciji poduzetništva
Igor Buzov
; Veleučilište VERN', Zagreb, Hrvatska
Dimitrije Milojević
orcid.org/0000-0002-2671-0129
; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Mario Šimunković
orcid.org/0000-0001-9688-0169
; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Znanja i vještine iz Poslovne informatike važan su dio modernoga poduzetničkog kurikuluma. Razlikovanje između onih studenata koji su stekli potrebna znanja i vještine te onih studenata koji nisu kompetentni važan je dio edukacijskog procesa. U ovome radu istražuje se uspostava vjerodostojnog, pouzdanog i branjivog praga prolaza za ispite iz Poslovne informatike te se uspoređuju dobiveni rezultati s postojećim pragom prolaza od 50% iz Poslovne informatike na Veleučilištu Vern'. Postojeći prag prolaza od 50% proizvoljno je određen prije nekoliko godina. Nakon pažljivog ispitivanja svih postojećih metoda za određivanje praga prolaza na ispitu, odabrana je Angoff metoda kao ona koja najbolje odgovara. Nakon što je metoda predstavljena ekspertnim sucima, panel od 6 eksperata proveo je Angoff metodu na uzorku od 30 testnih pitanja. Ekspertni suci imaju različito radno iskustvo, razinu obrazovanja i poziciju na Veleučilištu Vern'. Ne postoji zlatno pravilo za određivanje praga prolaza na ispitima, ali izbor praga prolaza trebao bi biti branjiv, baziran na znanstvenoj metodologiji i dokaziv. Rezultati ove studije pokazuju da bi se prag prolaza na ispitu iz Poslovne informatike trebao podignuti s arbitrarnih 50% na 60%.
Ključne riječi
Angoff metoda; prag prolaza; poslovna informatika; edukacija poduzetništva
Hrčak ID:
213871
URI
Datum izdavanja:
21.12.2018.
Posjeta: 1.422 *