Stručni rad
I lutka i osoba: Primjena Persone Doll u radu s djecom
Esmina Skopljak
; DV Matulji
Aleksandra Fabrio
; DV Čavlić
Bojana Gotlin
; DV Savica
Helena Gašpar
; DV Špansko
Sažetak
Hrvatski Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
temeljen je na načelima koja promiču jednake mogućnosti, društvenu pravednost, poštivanje, uvažavanje različitosti, sprječavanje isključivanja i marginalizacije i prihvaćanje kulturnih razlika. Svako dijete, a posebno djeca ranjivih grupa, ima pravo na kurikulum koji uvažava njegov rodni, kulturni i jezični identitet te socioekonomsko porijeklo.
Ključne riječi
Dijete; Vrtić; Obitelj; Persona Doll; lutka; različitosti
Hrčak ID:
219948
URI
Datum izdavanja:
14.9.2016.
Posjeta: 1.440 *