Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UČENJE UČENJA

Tanja Jagarinec ; Srednja elektro-računalniška šola Maribor


Puni tekst: hrvatski pdf 349 Kb

str. 60-66

preuzimanja: 2.242

citiraj


Sažetak

Definicija učenja se s vremenom promijenila. Primarni model prijenosa znanja je smatrao studenta pasivnim primateljem. Novi model uveo je koncept učenja na temelju razlike između očekivanog i uspostavljenog. Suvremeni koncept učenja uvodi svjesno učenje s naglaskom na metakogniciju. Učenje učenja povezano je s metakognicijom, a možemo ga nazvati i meta-učenje. To uključuje znanje i sposobnost korištenja odgovarajućih strategija učenja i strategije rješavanja problema, poznavanje prednosti i nedostataka vlastitog znanja, točnu samoprocjenu vlastitih postignuća, kritičko razmišljanje o svrsi i ciljevima učenja, dobro upravljanje vremenom i informiranje, sposobnost samo-motiviranja i razvijanje pozitivnog stava prema učenju. Kada učimo fiziku, moramo uzeti u obzir i epistemološki plan.

Ključne riječi

meta-učenje; fizika; epistemologija

Hrčak ID:

224275

URI

https://hrcak.srce.hr/224275

Datum izdavanja:

27.8.2019.

Posjeta: 4.349 *