Prethodno priopćenje
Razvijenost trgovine na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije
Zdenko Segetlija
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Maja Lamza-Maronić
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
U radu se analiziraju pokazatelji značenja (važnosti) trgovine na malo u narodnom gospodarstvu, pokazatelji razvijenosti kapaciteta trgovine na malo (kvantitativni i kvalitativni), te pokazatelji učinaka trgovine na malo (ukupno i u odnosu na broj stanovnika, kapacitete i razinu gospodarske razvijenosti) Republike Hrvatske, izvedena je usporedba pokazatelja za Republiku Hrvatsku i neke zemlje Europske unije, Švicarsku, SAD i Japan. Utvrđeno je zaostajanje trgovine na malo Republike Hrvatske u kvantitativnom i kvalitativnom smislu.
Analizom pozitivnih i negativnih učinaka internacionalizacije trgovine na malo i stanja u hrvatskoj maloprodaji autori su utvrdili da postoje potrebe internacionalizacije hrvatske maloprodaje.
Ključne riječi
trgovina na malo; internacionalizacija; Republika Hrvatska;
Hrčak ID:
227575
URI
Datum izdavanja:
1.6.1998.
Posjeta: 1.510 *