Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.22572/mi.25.2.1

Ususret izazovima obrazovanja za medije i kulturu 21. stoljeća: Nova znanja i vještine za digitalno, interaktivno i participativno okruženje

Ana Martinoli ; Fakultet dramskih umetnosti, Beograd


Puni tekst: hrvatski pdf 501 Kb

str. 5-28

preuzimanja: 1.120

citiraj


Sažetak

Digitalizacija medija i demokratizacija alata i servisa koji se mogu koristiti za proizvodnju medijskih sadržaja trendovi su koji su kreirali nikad otvorenije, participativnije okruženje kada su u pitanju komunikacija, produkcija i razmjena medijskih sadržaja. Istovremeno, znanja i vještine sve se češće stječu u neformalnim udruženjima, neinstitucionaliziranim profesionalnim grupama, u online zajednicama u kojima ideje i znanja protječu nelinearno, često bez sistema hijerarhije, a nadograđuju se i utvrđuju u interaktivnim procesima. Ovakva kretanja neminovno mijenjaju očekivanja i zadatke formalnih obrazovnih institucija koja se često nedovoljno brzo prilagođavaju, ne odgovarajući na potrebe dinamičnog, umreženog, multimedijalnog tržišta. Cilj je ovoga rada istraživanje odabranih primjera dobre prakse u visokom obrazovanju, u području medijske produkcije i menadžmenta medija, koji demonstriraju neophodan interdisciplinarni pristup osmišljavanju edukativnih programa.

Ključne riječi

digitalni mediji; obrazovanje; umrežavanje; menadžment medija; produkcija

Hrčak ID:

231011

URI

https://hrcak.srce.hr/231011

Datum izdavanja:

23.12.2019.

Posjeta: 2.469 *