Recenzija, Prikaz slučaja
Dramsko pedagoške paradigme u povijesnom slijedu (Vladimir Krušić, Kazalište i pedagogija. Ideje, koncepti i shvaćanja odgojnih funkcija kazališnog/dramskog medija u hrvatskoj kulturi i pedagogiji 19. i 20. stoljeća do završetka Drugoga svjetskog rata. HCDO – Disput, Zagreb, 2018.)
Ozana Iveković
Puni tekst: hrvatski pdf 81 Kb
str. 114-118
preuzimanja: 339
citiraj
APA 6th Edition
Iveković, O. (2019). Dramsko pedagoške paradigme u povijesnom slijedu (Vladimir Krušić, Kazalište i pedagogija. Ideje, koncepti i shvaćanja odgojnih funkcija kazališnog/dramskog medija u hrvatskoj kulturi i pedagogiji 19. i 20. stoljeća do završetka Drugoga svjetskog rata. HCDO – Disput, Zagreb, 2018.)
. Kazalište, XXII (78), 114-118. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/237945
MLA 8th Edition
Iveković, Ozana. "Dramsko pedagoške paradigme u povijesnom slijedu (Vladimir Krušić, Kazalište i pedagogija. Ideje, koncepti i shvaćanja odgojnih funkcija kazališnog/dramskog medija u hrvatskoj kulturi i pedagogiji 19. i 20. stoljeća do završetka Drugoga svjetskog rata. HCDO – Disput, Zagreb, 2018.)
." Kazalište, vol. XXII, br. 78, 2019, str. 114-118. https://hrcak.srce.hr/237945. Citirano 01.12.2024.
Chicago 17th Edition
Iveković, Ozana. "Dramsko pedagoške paradigme u povijesnom slijedu (Vladimir Krušić, Kazalište i pedagogija. Ideje, koncepti i shvaćanja odgojnih funkcija kazališnog/dramskog medija u hrvatskoj kulturi i pedagogiji 19. i 20. stoljeća do završetka Drugoga svjetskog rata. HCDO – Disput, Zagreb, 2018.)
." Kazalište XXII, br. 78 (2019): 114-118. https://hrcak.srce.hr/237945
Harvard
Iveković, O. (2019). 'Dramsko pedagoške paradigme u povijesnom slijedu (Vladimir Krušić, Kazalište i pedagogija. Ideje, koncepti i shvaćanja odgojnih funkcija kazališnog/dramskog medija u hrvatskoj kulturi i pedagogiji 19. i 20. stoljeća do završetka Drugoga svjetskog rata. HCDO – Disput, Zagreb, 2018.)
', Kazalište, XXII(78), str. 114-118. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/237945 (Datum pristupa: 01.12.2024.)
Vancouver
Iveković O. Dramsko pedagoške paradigme u povijesnom slijedu (Vladimir Krušić, Kazalište i pedagogija. Ideje, koncepti i shvaćanja odgojnih funkcija kazališnog/dramskog medija u hrvatskoj kulturi i pedagogiji 19. i 20. stoljeća do završetka Drugoga svjetskog rata. HCDO – Disput, Zagreb, 2018.)
. Kazalište [Internet]. 2019 [pristupljeno 01.12.2024.];XXII(78):114-118. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237945
IEEE
O. Iveković, "Dramsko pedagoške paradigme u povijesnom slijedu (Vladimir Krušić, Kazalište i pedagogija. Ideje, koncepti i shvaćanja odgojnih funkcija kazališnog/dramskog medija u hrvatskoj kulturi i pedagogiji 19. i 20. stoljeća do završetka Drugoga svjetskog rata. HCDO – Disput, Zagreb, 2018.)
", Kazalište, vol.XXII, br. 78, str. 114-118, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237945. [Citirano: 01.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
237945
URI
https://hrcak.srce.hr/237945
Datum izdavanja:
1.6.2019.
Posjeta: 963
*