Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Stavovi učitelja i roditelja učenika osnovnih škola o nastavi na daljinu

Natalija Ćurković orcid id orcid.org/0000-0002-3731-9619 ; Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb, Hrvatska
Sandro Krašić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ivana Katavić ; Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 756 Kb

str. 5-24

preuzimanja: 1.494

citiraj


Sažetak

Zdravstvena kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa uzrokovala je premještanje nastave u
mrežno okruženje. Cilj je ovoga istraživanja ispitati i usporediti stavove učitelja i roditelja o
različitim aspektima nastave na daljinu. Ispitivani aspekti su: općeniti stav o nastavi na daljinu,
stavovi o komunikaciji između roditelja i učitelja, zadacima i materijalima korištenima u
nastavi na daljinu te napretku učenika, načinima ocjenjivanja i zaključnim ocjenama. Stavovi
su se ispitivali mrežnim upitnikom te se pokazalo kako najviše slaganje postoji u aspektu
komunikacije i općenitom stavu o nastavi na daljinu. Najniže slaganje između roditelja i učitelja
pokazalo se u aspektima zadavanja zadataka te načinu vrednovanja gdje roditelji naspram
učitelja pozitivnije procjenjuju vlastitu djecu. Stavovi roditelja i učitelja o nastavi na daljini se
zbog velikog uzorka korištenog u ovom istraživanju produbljuju, a opća saznanja o nastavi na
daljinu mogu se generalizirati na druge sustave i populacije.

Ključne riječi

koronavirus; nastava na daljinu; roditelji; stavovi; učitelji

Hrčak ID:

249112

URI

https://hrcak.srce.hr/249112

Datum izdavanja:

22.10.2020.

Posjeta: 2.824 *