Pregledni rad
SURADNIČKO UČENJE U MLAĐOJ ŠKOLSKOJ DOBI
Anđelka Peko
; Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska
Marija Sablić
; Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska
Goran Livazović
Sažetak
Suradničko učenje zajedničko je učenje učenika u parovima ili malim skupinama s ciljem rješavanja zajedničkoga problema, istraživanja zajedničke teme ili nadogradnje uzajamne spoznaje radi stvaranja novih ideja, novih kombinacija ili jedinstvene inovacije.
Cilj je rada ispitati postoji li statistički značajna razlika u aktivnosti učenika između suradničkoga i tradicionalnoga oblika poučavanja. Istraživanje potvrđuje da suradničko učenje operacionalizirano metodom slagalice kod učenika potiče aktivnosti planiranja,
realizacije i evaluacije nastavnih sadržaja uz visoku razinu osjećaja zajedničkoga uspjeha, zajedničke odgovornosti i međusobnoga povjerenja.
Ključne riječi
suradničko učenje; izravno poučavanje; aktivno učenje, mlađa školska dob
Hrčak ID:
25024
URI
Datum izdavanja:
4.6.2006.
Posjeta: 8.006 *