Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32728/mo.15.1.2020.04

POSLOVICE U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE

Vesna Grahovac-Pražić orcid id orcid.org/0000-0002-1703-7198 ; Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilište u Zadru Republika Hrvatska
Katarina Vukelić orcid id orcid.org/0000-0003-4832-7347 ; Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilište u Zadru Republika Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 343 Kb

str. 75-92

preuzimanja: 2.089

citiraj


Sažetak

Novi kurikul iz 2019. godine za niže razrede osnovne škole u Hrvatskoj među preporučene književne tekstove za nastavu uvodi i poslovice. U radu se polazi od teorijskog određenja poslovica i utvrđuje prisustvo istih u učenju i poučavanju u prošlim vremenima čime se pokazuje opravdanost prisutnosti poslovica u nastavi danas. Analiza udžbenika na izabranom uzorku daje pregled položaja poslovica u nastavi koje se pojavljuju kao popratni metodički materijal uz književne i jezične sadržaje nastave. U radu je provedeno istraživanje komunikacije učenika s poslovicama kao zgusnutom i sažetom formom te se utvrđuje postojanje recepcijskih zapreka.

Ključne riječi

nastava, poslovica, učenik, učitelj, udžbenik.

Hrčak ID:

251958

URI

https://hrcak.srce.hr/251958

Datum izdavanja:

9.2.2021.

Posjeta: 2.900 *