Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski pdf 2.159 Kb
preuzimanja: 204
citiraj
APA 6th Edition
(2021). Reklame. Društvena istraživanja, 30 (1), 165-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/254063
MLA 8th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja, vol. 30, br. 1, 2021, str. 165-0. https://hrcak.srce.hr/254063. Citirano 02.12.2024.
Chicago 17th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja 30, br. 1 (2021): 165-0. https://hrcak.srce.hr/254063
Harvard
(2021). 'Reklame', Društvena istraživanja, 30(1), str. 165-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/254063 (Datum pristupa: 02.12.2024.)
Vancouver
Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2021 [pristupljeno 02.12.2024.];30(1):165-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/254063
IEEE
"Reklame", Društvena istraživanja, vol.30, br. 1, str. 165-0, 2021. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/254063. [Citirano: 02.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
254063
URI
https://hrcak.srce.hr/254063
Datum izdavanja:
19.3.2021.
Posjeta: 691
*