Stručni rad
KORIŠTENJE DIDAKTIČKOG PRIBORA U RADU S DOSELJENOM DJECOM
Igorcho Angelov
; Osnovna šola Hinka Smrekarja, Ljubljana, R. Slovenija
Sažetak
Uključivanje djece imigranata nije jednostavan proces i s osobnog je gledišta vrlo zahtjevan proces. Sama odluka o preseljenju iz drugačijeg okruženja u slovenski prostor zamorni je, stresni i vrlo uplivan na psiho-socijalne promjene koji čovjek može doživjeti u životu.Čak i dijete koje se s obitelji preselilo na teritorij Republike Slovenije ali bilo koje države može zbog selidbe promijeniti svoje mentalno stanje, jer dijete ne zna kakav je svijet / okolina u koju je došlo. Izazovi usvajanja novih principa, nove kulture, uključivanja vaših socijalnih vještina u novo okruženje, učenja novog jezika mogu dovesti do problema u različitim područjima učenja, socijalizacije i asimilacije vrijednosti, pravila i principa.
Uz to, rad s imigrantskim djetetom često je izazov za sve koji su uključeni u njegov život (obitelj, susjedstvo, školski radnici). Profesionalci se također trebaju pripremiti za rad s njim. Moraju osmisliti i nadograditi svoj rad kako bi pomogli djetetu da se integrira u proces učenja i socijalizira u novom okruženju.Svrha ovog rada je prikazati vlastiti način prilagodbe životu u Republici Sloveniji i osmišljen odgojno-obrazovni rad za integraciju djece imigranata u obrazovne ustanove i uporabu didaktičkog materijala za brzo učenje slovenskog, slovenske kulture i asimilacije u okolina u kojoj dijete živi.Cilj je rada predstaviti različite didaktičke alate za interaktivni rad sa učenicima doseljenicima na različitim razinama, u različitim područjima i na različite načine.
Ključne riječi
imigranti, poteškoće u učenju, didaktička pomagala, individualizirani plan.
Hrčak ID:
260057
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 608 *