Stručni rad
https://doi.org/10.22522/cmr20210166
Analiza korištenja preventivne aktivnosti kao odgovora na nadolazeću krizu u javnom sektoru
Ivana Jeleč
orcid.org/0000-0003-2067-7396
; Visoko učilište Algebra, Zagreb, Hrvatska
Renata Potočnik
; Millenium promocija, Zagreb, Hrvatska
Maja Samardžić
; Millenium promocija, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Krizno komuniciranje jedno je od najizazovnijih i najsloženijih područja praktične primjene odnosa s javnošću. Javni sektor se, zbog tromosti sustava, vrlo često spominje i u kontekstu neučinkovite komunikacije, a to uključuje i reaktivan pristup kriznoj komunikaciji. U suprotnosti s ponuđenim stereotipom, ovaj rad proučava studiju slučaja krizne komunikacije u kojemu je čelnik javne institucije primijenio strategiju preventivnog protuodgovora i svojim proaktivnim istupom uzrokovao kriznu situaciju u javnoj instituciji koju je vodio te negativan publicitet. S ciljem ispitivanja ispravnosti ovog pristupa, ujedno i prvog takvog slučaja u komunikaciji hrvatskih javnih institucija, analizirane su naslovnice triju najčitanijih dnevnih listova u Hrvatskoj – 24sata, Večernjeg lista i Jutarnjeg lista – njihova online izdanja te još deset najčitanijih news portala u razdoblju od 24. rujna do 18. listopada, odnosno od sazivanja izvanredne konferencije za medije i početka krize do razrješenja Dubravka Ponoša s funkcije direktora Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.
Ključne riječi
krizno komuniciranje; preventivni protuodgovor; Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
Hrčak ID:
261008
URI
Datum izdavanja:
27.7.2021.
Posjeta: 1.413 *