Izvorni znanstveni članak
OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA
Lovorka Zergollern-Miletić
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Puni tekst: hrvatski pdf 696 Kb
str. 190-204
preuzimanja: 2.876
citiraj
APA 6th Edition
Zergollern-Miletić, L. (2007). OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika, 8 (14), 190-204. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26953
MLA 8th Edition
Zergollern-Miletić, Lovorka. "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 190-204. https://hrcak.srce.hr/26953. Citirano 23.12.2024.
Chicago 17th Edition
Zergollern-Miletić, Lovorka. "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika 8, br. 14 (2007): 190-204. https://hrcak.srce.hr/26953
Harvard
Zergollern-Miletić, L. (2007). 'OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA', Metodika, 8(14), str. 190-204. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26953 (Datum pristupa: 23.12.2024.)
Vancouver
Zergollern-Miletić L. OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 23.12.2024.];8(14):190-204. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26953
IEEE
L. Zergollern-Miletić, "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA", Metodika, vol.8, br. 14, str. 190-204, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26953. [Citirano: 23.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 750 Kb
str. 205-220
preuzimanja: 1.844
citiraj
APA 6th Edition
Zergollern-Miletić, L. (2007). OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika, 8 (14), 190-204. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26953
MLA 8th Edition
Zergollern-Miletić, Lovorka. "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 190-204. https://hrcak.srce.hr/26953. Citirano 23.12.2024.
Chicago 17th Edition
Zergollern-Miletić, Lovorka. "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika 8, br. 14 (2007): 190-204. https://hrcak.srce.hr/26953
Harvard
Zergollern-Miletić, L. (2007). 'OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA', Metodika, 8(14), str. 190-204. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26953 (Datum pristupa: 23.12.2024.)
Vancouver
Zergollern-Miletić L. OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 23.12.2024.];8(14):190-204. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26953
IEEE
L. Zergollern-Miletić, "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA", Metodika, vol.8, br. 14, str. 190-204, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26953. [Citirano: 23.12.2024.]
Sažetak
Članak opisuje ciljeve, metodologiju i rezultate istraživanja vještine
pisanja na engleskom kao stranom jeziku, koje je provedeno u sklopu projekta
Engleski jezik u Hrvatskoj (130514).
Cilj istraživanja bio je utvrditi stupanj ovladanosti vještinom pisanja kod
hrvatskih učenika engleskoga kao stranog jezika na kraju osnovnoškolskoga i
srednjoškolskoga obrazovanja – dostižu li učenici razine ovladanosti predviđene i
zadane nacionalnim kurikulumom: razinu A2 u osnovnoj školi i razinu B1 u srednjoj
školi. Rezultati su pokazali da su učenici dostigli te razine. Rezultati istraživanja
također su pokazali da na uspješnost u pisanju, najsloženijoj od jezičnih vještina,
utječe vremensko ztrajanje učenja, intenzitet (broj sati) učenja engleskog jezika
(samo kod učenika srednje škole), učenje drugih stranih jezika (prije svega
njemačkog) te uporaba Interneta. Pokazalo se da je uspješnost učenica osnovne
i srednje škole na testu pisanja veća od uspješnosti učenika. Ukupni uspjeh iz
engleskog jezika u skladu je s uspjehom učenika na testu pisanja. Pisanje je najbolji
prediktor ocjene iz engleskog jezika.Uz rezultate i komentare rezultata ponuđeni su
prijedlozi za daljnje istraživanje.
Ključne riječi
osnovne škole; razina A2; razina B1; srednje škole; vještina pisanja
Hrčak ID:
26953
URI
https://hrcak.srce.hr/26953
Datum izdavanja:
14.5.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 6.155
*