Povijest u nastavi, Vol. 32 No. 1, 2021.
Stručni rad
Primjer izvanučioničke nastave u dvorac obitelji Oršić u Gornjoj Stubici
IRIS HURSA
orcid.org/0000-0002-2864-4145
; FILOZOFSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
Sažetak
Rad je nastao prema diplomskom radu pod naslovom Nastava zavičajne povijesti: izvanučionička nastava u dvorac obitelji Oršić u Donjoj Stubici. U primjeru izvanučioničke nastave fokus je stavljen na suvremenu artikulaciju nastave Povijesti u školi, s naglaskom na analizu povijesnih izvora. Dan je primjer nastave za učenike 7. razreda osnovne škole slijedeći preporuke Kurikuluma nastavnog predmeta Povijest te relevantne literature.
Ključne riječi
izvanučionička nastava; terenska nastava; dvorac Oršić u Gornjoj Stubici; obitelj Oršić; aktivno učenje; učenje otkrivanjem; povijesni izvori
Hrčak ID:
273323
URI
Datum izdavanja:
30.12.2021.
Posjeta: 1.225 *