Povijest u nastavi, Vol. 32 No. 1, 2021.
Stručni rad
Vrednovanje rada učenika u online okruženju
JELENA VUKOSAVLJEVIĆ
orcid.org/0000-0002-8105-8727
; EKONOMSKA ŠKOLA VUKOVAR I TEHNIČKA ŠKOLE NIKOLE TESLE VUKOVAR
Sažetak
U ovom članku izložila sam nekoliko metoda formativnog i sumativnog vrednovanja rada učenika, koje primjenjujem od prošle godine u online okruženju. Nastava u virtualnom okruženju odvija se prema kurikulumu nastave povijesti, odgojno-obrazovnim ishodima te ciljevima nastavnog procesa, stoga je potrebna uporaba novih nastavnih oblika i metoda podučavanja, kao i novih metoda vrednovanja rada učenika. Iako je komunikacija između nastavnika i učenika uvelike otežana, upravo motivacija, radni zadatci, kao i česte, jasne i nedvosmislene smjernice i povratne informacije - usmjeravat će učenike ka uspješnom radu i djelovanju.
Ključne riječi
Formativno vrednovanje; sumativno vrednovanje; virtualne učionice; online nastava
Hrčak ID:
273326
URI
Datum izdavanja:
30.12.2021.
Posjeta: 1.463 *