Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Vrednovanje rada učenika u online okruženju

JELENA VUKOSAVLJEVIĆ orcid id orcid.org/0000-0002-8105-8727 ; EKONOMSKA ŠKOLA VUKOVAR I TEHNIČKA ŠKOLE NIKOLE TESLE VUKOVAR


Puni tekst: hrvatski pdf 146 Kb

str. 45-51

preuzimanja: 498

citiraj


Sažetak

U ovom članku izložila sam nekoliko metoda formativnog i sumativnog vrednovanja rada učenika, koje primjenjujem od prošle godine u online okruženju. Nastava u virtualnom okruženju odvija se prema kurikulumu nastave povijesti, odgojno-obrazovnim ishodima te ciljevima nastavnog procesa, stoga je potrebna uporaba novih nastavnih oblika i metoda podučavanja, kao i novih metoda vrednovanja rada učenika. Iako je komunikacija između nastavnika i učenika uvelike otežana, upravo motivacija, radni zadatci, kao i česte, jasne i nedvosmislene smjernice i povratne informacije - usmjeravat će učenike ka uspješnom radu i djelovanju.

Ključne riječi

Formativno vrednovanje; sumativno vrednovanje; virtualne učionice; online nastava

Hrčak ID:

273326

URI

https://hrcak.srce.hr/273326

Datum izdavanja:

30.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.463 *