Prethodno priopćenje
Vrednovanje učenja na daljinu osječkih studenata za vrijeme pandemije COVID-19
Tena Velki
orcid.org/0000-0002-9529-8959
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska
Sažetak
Pandemija COVID-19 prouzročila je brojne promjene u svakodnevnici, uključujući i organizaciju i održavanje nastave kao i načine učenja kod studenata. S ciljem ispitivanja tog utjecaja pokrenut je i projekt „Vrednovanje učenja na daljinu na visokoškolskim ustanovama u Srbiji i Hrvatskoj“. Preliminarni su rezultati na osječkim studentima pokazali na koje sve načine je organizirana nastava na daljinu za vrijeme pandemije COVID-19, kako su se u novonastaloj situaciji snašli nastavnici i studenti te koliko su studenti zadovoljeni i preferiraju i daljnje održavanje nastave na daljinu. Iako se u situaciji pandemije COVID-19 nastava na daljinu pokazala uspješnom, studenti ipak preferiraju održavanje nastave uživo.
Ključne riječi
nastava na daljinu; pandemija; studenti; zadovoljstvo
Hrčak ID:
273568
URI
Datum izdavanja:
3.3.2022.
Posjeta: 766 *