Stručni rad
KORIŠTENJE KUTIJE ZA PITANJA NA SATU RAZREDNIKA
Valentina Batagelj
; Osnovna škola Frana Erjavca Nova Gorica
Sažetak
Biti razrednik izazov je za svakog učitelja. Kao studentu engleskog jezika u Sloveniji, tijekom studija se veliki naglasak daje stjecanju znanja o morfologiji engleskog jezika, književnosti, povijesti, teoriji književnosti, izgovoru i lingvistici. Kada nam se kao učiteljima otvore vrata u svijet razredništva, nismo dobro pripremljeni kako se povezati učenicima što je ključno za učitelja razredne nastave. U Sloveniji se često dešava da učitelj koji predaje predmetnu nastavu, od 6. do 9. razreda, ostaje razrednik istoj skupini učenika. Stoga je esencijalno postaviti čvrste temelje i pridobiti povjerenje učenika u 6. razredu. Jedan od načina povezivanja s učenicima je izrada kutije za pitanja koja učenicima nudi odgovore na anonimno postavljena pitanja. U članku je predstavljeno što je to kutija za pitanja, kako ju koristiti te su navedeni prijedlozi kako odgovoriti na takva pitanja i kako njeno korištenje može pomoći razredniku u svom poslu.
Ključne riječi
sat razrednika, razrednik, kutija za pitanja, osnovna škola
Hrčak ID:
278820
URI
Datum izdavanja:
26.8.2022.
Posjeta: 621 *