Informatica museologica, No. 52, 2021.
Stručni rad
Koje sadržaje ponuditi osnovnoškolcima viših razreda u muzeju, i kako
Katarina Čizić
Dora Jakopić
Željka Miklošević
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Pretvaranjem muzeja u „igračko polje” stvara se drugačija motivacija za posjet – muzej nudi i zabavne aspekte te se posjetiteljima pruža više od isključivo pasivnog promatranja predmeta. Kako je terenska nastava u muzeju odličan način za poticanje učenika na posjete kulturnim institucijama (ali, nažalost, iz broja samostalnih posjeta vidljivo je da to ostaje samo na razini obveznih školskih dolazaka), takve bi aktivnosti potencijalno pridonijele većem broju individualnih posjeta.
Ključne riječi
Muzejska pedagogija; Muzeji i škole; Muzejsko-edukativne publikacije
Hrčak ID:
281239
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 556 *