Stručni rad
Hrvatski školski muzej – 120 godina održivoga razvoja
Kristina Gverić
; Hrvatski školski muzej, Zagreb, Hrvatska
Elizabeta Serdar
; Hrvatski školski muzej, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U radu se analizira pojam održivoga razvoja, daje se povijesni pregled kako se vizija održivoga razvoja prihvaćala tijekom druge polovine 20. stoljeća na globalnoj razini te koje su ideje i ciljevi održivoga razvoja za 21. stoljeće. Na općoj razini održivi razvoj i muzej postavljeni su u izravan odnos da bi se došlo do podataka što muzej može učiniti za održivi razvoj i obrnuto. Hrvatski školski muzej u 120 godina postojanja svojim je bogatim programima i radom dokazao da je održivi razvoj postojao i prije njegove definicije. U radu su istaknuti najbolji primjeri iz 120 godina duge prakse izložbenoga, ali i pedagoškoga i marketinškoga rada Muzeja. Na kraju rada iznesene su smjernice i ideje za budućnost.
Ključne riječi
Hrvatski školski muzej (Zagreb); izložbena djelatnost; održivi razvoj; muzeji i održivi razvoj
Hrčak ID:
296041
URI
Datum izdavanja:
15.6.2021.
Posjeta: 662 *