Stručni rad
Razvijanje govornog nastupa s elementima formativnog praćenja u 1. razredu osnovne škole
Tamara Biderman
; Osnovna škola Tone Okrogar Zagorje ob Savi
Sažetak
U radu je predstavljen i opisan model razvoja govornog nastupa s elementima formativnog praćenja, koji je proveden u 1. razredu osnovne škole. Radi se o modelu u kojem učenici u pet koraka samostalno uče kako se pripremiti za govorni nastup. Osim ciljeva učenja, razvijaju i druge važne kompetencije – kako osmisliti svoje učenje, kako razviti procese samostalnog učenja i odgovornosti za učenje, kako biti kritičan prema sebi i drugima i tražiti poboljšanja. Članak je namijenjen nastavnicima razredne nastave kao i nastavnicima slovenskog jezika na predmetnoj nastavi, koji mogu model uspješno uvesti na predmetnu razinu uz nekoliko nadogradnji i proširenja.
Ključne riječi
formativna pedagogija, jezična nastava slovenskog jezika, model učenja govornog nastupa
Hrčak ID:
303065
URI
Datum izdavanja:
1.7.2023.
Posjeta: 635 *