Prethodno priopćenje
MARKETINŠKA ISTRAŽIVANJA U FUNKCIJI RAZVOJA PROIZVODA
Sven MARIČIĆ
; Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Milan IKONIĆ
; Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Tonči MIKAC
; Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Sažetak
Dugoročnim se planiranjem opća poslovna politika pretvara u konkretne poslovne zadatke koje treba realizirati na putu prema jedinstvenom cilju poslovnog sustava. Da bi se mogao donijeti dugoročni plan razvoja proizvodnog programa, treba obaviti mnoge složene aktivnosti koje se nazivaju marketinškim istraživanjima razvoja proizvoda. U članku je analizirana uloga marketinga u razvoju proizvoda, s posebnim osvrtom na istraživanje i analizu tržišta s namjerom utvrđivanja općih tendencija, zahtjeva, želja i potreba tržišta za proizvodima poslovnog sustava. Prikazane su podjele prikupljenih podataka te načini njihova dobivanja s osvrtom na metode i tehnike istraživanja tržišta.
Ključne riječi
marketing; planovi poslovnog sustava; ispitivanja tržišta; određivanje marketinških ciljeva
Hrčak ID:
30618
URI
Datum izdavanja:
19.12.2008.
Posjeta: 9.485 *