Recenzija, prikaz
Korporativna reputacija – interdisciplinarna paradigma - prikaz knjige
Anamaria Bilić
Puni tekst: hrvatski pdf 159 Kb
str. 86-89
preuzimanja: 238
citiraj
APA 6th Edition
Bilić, A. (2023). Korporativna reputacija – interdisciplinarna paradigma - prikaz knjige. Communication Management Review, 08 (01), 86-89. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/306328
MLA 8th Edition
Bilić, Anamaria. "Korporativna reputacija – interdisciplinarna paradigma - prikaz knjige." Communication Management Review, vol. 08, br. 01, 2023, str. 86-89. https://hrcak.srce.hr/306328. Citirano 24.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bilić, Anamaria. "Korporativna reputacija – interdisciplinarna paradigma - prikaz knjige." Communication Management Review 08, br. 01 (2023): 86-89. https://hrcak.srce.hr/306328
Harvard
Bilić, A. (2023). 'Korporativna reputacija – interdisciplinarna paradigma - prikaz knjige', Communication Management Review, 08(01), str. 86-89. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/306328 (Datum pristupa: 24.12.2024.)
Vancouver
Bilić A. Korporativna reputacija – interdisciplinarna paradigma - prikaz knjige. Communication Management Review [Internet]. 2023 [pristupljeno 24.12.2024.];08(01):86-89. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/306328
IEEE
A. Bilić, "Korporativna reputacija – interdisciplinarna paradigma - prikaz knjige", Communication Management Review, vol.08, br. 01, str. 86-89, 2023. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/306328. [Citirano: 24.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
306328
URI
https://hrcak.srce.hr/306328
Datum izdavanja:
28.6.2023.
Posjeta: 524
*