Pregledni rad
https://doi.org/10.62284/s.30.4
Glazba u kurikulumu Katoličkog vjeronauka
Mihael Prović
; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
*
* Autor za dopisivanje.
Sažetak
U odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske, glazba je sastavi dio odgojnog procesa svakog učenika te je možemo utkati i u kurikul Katoličkog vjeronauka za osnovne i srednje škole. Dinamika glazbenog i vjerskog odgoja i obrazovanja isprepleće se u njihovoj interdisciplinarnosti i međupredmetnosti. Vjeroučitelj će, koristeći kurikul Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti te kurikul Katoličkog vjeronauka, svojom kreativnošću, preko njihovih predmetnih domena, osmisliti godišnji izvedbeni kurikul Katoličkog vjeronauka za osnovne i srednje škole. Stoga je potrebno različite glazbene sadržaje, u raznolikosti njihovih formi (pjesma za pjevanje, skladba za slušanje, glazbeni video-spot, i sl.), utkati u vjeronaučnu nastavu. U jednom vjeronaučnom satu, kombinirajući glazbenu metodiku s metodikom vjeronaučne nastave, možemo koristiti različite glazbene sadržaje i forme, te tako obogatiti i oplemeniti odgojni proces i formaciju današnjih vjeroučenika.
Ključne riječi
Glazbena kultura i Glazbena umjetnost; Katolički vjeronauk; godišnji izvedbeni kurikul; interdisciplinarnost; međupredmetnost
Hrčak ID:
311174
URI
Datum izdavanja:
25.11.2023.
Posjeta: 180 *